Прием на документи за заемане на длъжност „личен асистент” само за с. Драгижево 25.04.2016 Във връзка с изпълнение на дейностите по проект „Независим живот в Община Лясковец – чрез комплексни услуги за социално включване”, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0049-C001, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, Община Лясковец приема документи на кандидати за заемане на длъжността „Личен асистент“ само за с. Драгижево. Документите на кандидатите за заемане на длъжността: „Личен асистент“, ще се приемат в сградата на Домашен социален патронаж гр. Лясковец, с адрес: ул. „Младост” № 2, ет. 1 (западно крило), от 25.04.2016 г. до 27.04.2016 г. включително. Срокът за приемане на документи изтича в 14.00 часа на 27.04.2016 г. Изисквания към кандидатите: Общи изисквания: 1. да са пълнолетни граждани; 2. да не са поставени под пълно или ограничено запрещение; 3. да са в добро физическо и психическо състояние; 4. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер; 5. да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване; 6. кандидатите следва да притежават минимум основно образование. Предимство ще имат тези кандидати, които имат опит: - на същата или сходна длъжност; - в работа с хора с увреждания и хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване; - лица преминали курс на обучение за лични асистенти и/или социални асистенти, и/или домашни помощници. Необходими документи: 1. Заявление до Кмета на Община Лясковец (по образец); 2. Автобиография; 3. документ за самоличност (за справка); 4. диплом за завършено образование (копие); 5. трудова и/или осигурителна книжка (копие); 6. документи доказващи квалификация и умения, в т.ч. за преминати обучения за „личен асистент“, „социален асистент“, „домашен помощник“ - копие (ако е приложимо); 7. служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи); 8. разпореждане от НОИ за отпускане на пенсията(само за кандидат/и, които са придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидат/и, които са придобили право на пенсия за изслужено време и старост и са в надтрудоспособна възраст); За заемане на длъжността могат да кандидатстват лица в трудоспособна и надтрудоспособна възраст, в т.ч. - безработни лица; - неактивни лица, в т.ч. неработещи, студенти, лица придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране, които и са в трудоспособна възраст и кандидат/и, които са придобили право на пенсия за изслужено време и старост и са в надтрудоспособна възраст. Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа: подбор по документи и събеседване/интервю с одобрените кандидати.