Решение № 416 / 12.02.2014
Препис-извлечение от Протокол № 37 от заседание на ОбС, проведено на 12.02.2014 г. ОТНОСНО: Одобряване общата численост и структурата на общинска администрация в Община Лясковец. На основание чл.21, ал.1, т.2 и чл.27, ал.4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл.1 от Закона за администрацията, при спазване разпоредбите на Постановление № 129 от 26 юни 2012 г. за приемане на Класификатор на длъжностите в администрацията, Наредба за прилагането на Класификатора на длъжностите в администрацията и Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация. При кворум от 16 общински съветника и след проведено гласуване – с 9 гласа “за”, 7 “против” и „въздържали се” няма, Общински съвет І. Преобразува Дирекция „Бюджет, финанси, правно и информационно обслужване и гражданско състояние” (БФПИОГС), включваща следните отдели: а) Отдел „Бюджет, финанси, правно и информационно обслужване” (БФПИО); б) Отдел „Гражданска регистрация и административно обслужване” (ГРАО). ІІ. Отдел „Местни приходи”. ІІІ. Дирекция „Икономическа политика и хуманитарни дейности” (ИПХД). IV. Дирекция „Териториално устройство, общинска собственост и европейска интеграция” (ТУОСЕИ). V. На основание чл.21, ал.1, т.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и съгласно чл.4 от Закона за администрацията и Приложение № 1, одобрява общата численост и структурата на общинска администрация в Община Лясковец – 50,5 броя, както следва: 1. Кмет на община – 1 брой; 2. Заместник - кмет на община – 1 броя; 3. Секретар на община – 1 брой; 4. Кметове на населени места – 5 броя; 5. Обща администрация – 14 броя, разпределени в: - Дирекция „Бюджет, финанси, правно и информационно обслужване и гражданско състояние” - 13 броя, в т.ч. а) Отдел „Бюджет, финанси, правно и информационно обслужване” -7 броя; б) Отдел „Гражданска регистрация и административно обслужване” - 5 броя, в т.ч. Звено за административно-техническо обслужване на Общинския съвет (1 брой), съгласно чл.29а, ал.2 от ЗМСМА. - Финансов контрольор – 1 брой. 6. Специализирана администрация – 23,5 броя, разпределени в: - Дирекция „Икономическа политика и хуманитарни дейности” – 7 броя; - Дирекция „Териториално устройство, общинска собственост и европейска интеграция” – 13 броя; - Отдел „Местни приходи” – 3 броя; - Главен архитект – 0,5 броя. 7. Специализирана администрация в кметствата – 5 броя, в т.ч.: - с. Джулюница – 1 брой; - с. Козаревец – 1 брой; - с. Добри дял – 1 брой; - с. Драгижево – 1 брой; - с. Мерданя – 1 брой. VІ. Одобрява за дофинансиране за общинска администрация общо 16 броя, като средствата за работна заплата и задължителните осигуровки са от приходи с общински характер и изравнителна субсидия, в т.ч.: - Община Лясковец – 15,5 броя; - Кметство Добри дял – 0,5 броя. VІІ. Настоящето решение влиза в сила от 01.03.2014 г. VІІІ. Възлага на Кмета на Община Лясковец в качеството му на работодател по чл.44, ал.1, т.3 от Закона за местното самоуправление и местната администрация на служителите в общинска администрация, да предприеме необходимите действия за привеждане на общата численост и структура на общинска администрация в Община Лясковец в съответствие с взетото решение. |
|
Вярно с оригинала! | Председател на ОбС: /Д. Арабаджиева/ |